14. jaan 2008

Hanza.net on imeline...

Öine elanik nagu olen, tänu erinevatele projektidele, siis arveid tasun öösel.

14 jaan 2008 00.25 Võtan ette, tasun arve.
Küsib pin kalkulaatori andmeid, panen kõik andmed ära soorita makse.

Lupsti makse nagu läks läbi, vaatan siis oma kontoseisu, mitte midagit, ei ole bronnist lõhnagi ja üldse infost, et makse sooritasin. Kuna summa oli päris suur muutusin murelikuks. Võtsin veelkord vaatasin üle kontoaruande no mida ei ole see makse... Kratsisin pead, arvasin, nojah...ju ma ületöötanud, et vajutasin ehk cancel. Mõtlesin, no ikka klikkisin soorita makse peale ja tahtsin korra veel aruannet vaadata.

00.35 juba teade
Tehnilistel põhjustel on väljavõtete tegemine peatatud veerandiks kuni paariks tunniks! Palume viivituse pärast vabandust.


Erialaselt ma ettevaatlik kohe sama operatsiooni kordamisel, otsustasin hommikul uuesti vaadata, mis kamm on. Ja ÜLLATUS ÜLLATUS, makse sooritatud, kontolt asjad mahavõetud. Mis mind tigedaks teeb, et ei osata süsteemi disainida, mõneks hetkeks jääb raha nagu X olekusse...no kuulge mehed !!! Pange vähemalt märge, et raha broneeritud (mida arvab inimene, kui näeb täpselt sama kontoseisu). See aruannete arvutamine jäägu teie südamele !


No eks parim oli see, kus vist aasta tagasi, ka õhtul tasusin liisinguarve. Vaatasin, et bronn ka peal, ok ja rahuliku südamega sõitsin järgmine päev ära välismaale. Varsti helistab liisinguhaldur, et teil makse tasumata, ma julmalt vastu mida te ajate. Võtan siis ette hanza.net ja ülla ülla, broneeritud summa tagasi tulnud. Aruandes ei mingit kippu ega kõppu tehingust. Mehed, kui ROLLBACKI teete, siis palun ka seda kasutaja aruandes kajastada. Kasvõi mingi süsteemiveana !

VIGADE vaikimine on süsteemis suurim VIGA üldse !


See, et tihti investori kauplemisliideses ei näita tehinguid või NaN summad juba harjutud....


Ma olen mängu poolt, kui mingeid tasusid võtate hooldustasud jne jne, siis eeldan ma ka , et te oskate asju kvaliteetselt teha !

Kommentaare ei ole: